اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تازگی با ارز های دیجیتال آشنا شده اید و می خواهید به این بازار پر رونق و پر سود وارد شوید، قطعا باید کار خود را با بهترین سرویس ها آغاز کنید تا بتوانید پر بازده ترین و ارز دیجیتال را انجام دهید. یکی از عناوین مهمی که باید در ارتباط با ارز های دیجیتال با آن به طور کامل آشنا بوده و کار کنید، صرافی ارز دیجیتال می باشد. شما برای آن که بتوانید پول خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید و یا هر تبادل مالی را در زمینه ارز های دیجیتال انجام دهید، نیاز دارید تا از صرافی ارز های دیجیتال استفاده نمایید. یکی از بهترین صرافی هایی که در زمینه ارز های دیجیتال می توانید از آن استفاده کنید، صرافی بایننس می باشد. پیش از آن که شروع به استفاده از سرویس های این صرافی نمایید لازم است تا آموزش کامل بایننس را مشاهده نمایید. اما پیش از آن که به این صرافی بپردازیم در ابتدا توضیحاتی در ارتباط با صرافی های دیجیتال و کاربرد آن ها به شما می دهیم.

آموزش بایننس

صرافی ارز دیجیتال چیست

پیش از آن که به توضیح اطلاعات لازم درباره صرافی بایننس بپردازیم، می خواهیم برای آن دسته از افرادی که هنوز با مفهوم صرافی ارز دیجیتال آشنا نیستند توضیحاتی را بدهیم. کلیت کار صرافی های ارز دیجیتال مانند صرافی های ارز های کاغذی می باشد. در صرافی های سنتی شما می توانید پول خود را به صرافی داده و در ازای آن ارز مورد نظر خود را دریافت نمایید. در ارز دیجیتال هم ماجرا به همین قرار است. شما پول خود را به حساب کاربری خودتان در صرافی واریز کرده و سپس می توانید در ازای آن ارز دیجیتال مورد نظرتان را دریافت نمایید. اما در این میان تفاوت هایی نیز میان صرافی های سنتی با صرافی ارز دیجیتال وجود دارد.

در صرافی های ارز دیجیتال، حساب کاربری شما در آن صرافی مانند یک حساب بانکی برای شما عمل می کند. شما می توانید پول خود را در کیف پول خود در سایت صرافی نگهداری کرده و هر زمان که نیاز داشتید ارز خود را تبدیل کنید. 

تفاوت دیگری که در این میان وجود دارد مربوط به سیستم احراز هویت می باشد. در صرافی های سنتی احراز هویت شما تنها به صورت ثبت مشخصات کارت ملی شما صورت می گیرد. اما در مورد ارز های دیجیتال ماجرا کاملا متفاوت است. از آن جا که تبادلات مالی ارز دیجیتال به صورت ناشناس انجام می شود، لازم است تا افرادی که می خواهند فعالیتشان را در این سایت ها شروع کنند مدارکی را جهت احراز هویت برای مسئولین این سایت ها ارسال نمایند تا در ورت بروز هرگونه مشکل و استفاده های نادرست از پول امکان پیگیری برای افراد مسئول وجود داشته باشد. به همین دلیل یک سیستم احراز هویت کامل و پیشرفته بر روی سیستم اکثر صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد که باید برای فعالیت از آن استفاده نمایید. در آموزش ثبت نام در صرافی بایننس به شما به طور کامل مراحل احراز هویت را آموزش داده و همچنین به شما گفته می شود در چه موارد خاصی می توانید بدون احراز هویت در سایت صرافی ها فعالیت نمایید. 

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس

سیستم احراز هویت چیست

اگر با ارز های دیجیتال و نحوه کارکرد آن ها و انجام تراکنش ها آشنا باشید می دانید که تراکنش ها در ارز های دیجیتال به صورت ناشناس انجام می شود. یعنی شما این امکان را دارید تا بدون هیچ نگرانی از بابت این که نام واقعی شما مشخص شود به تبادل ارز های دیجیتال بپردازید. اما این قابلیت مفید باعث می شود تا دست افراد خرابکار و گروه های تروریستی برای انجام فعالیت هایشان باز تر شده و بتوانند از این ناشناس بودن در جهت منافع خودشان استفاده کنند. حال نکته ای که در این جا وجود دارد این است که، درست است که نام شخص پرداخت کننده تراکنش و شخص گیرنده مشاهده نمی شود اما می توان آدرس کسف پولی که پول از آن ارسال شده و همچنین کیف پولی که پول به آن واریز شده است را پیدا کرد. به همین جهت صرافی ها از یک سیستم احراز هویت استفاده کرده و از شما می خواهند تا هویت واقعی خود را برای تایید حساب کاربری برایشان ارسال نمایید. این اطلاعات به صورت محرمانه نزد صرافی می ماند و در هیچ مکان عمومی نمایش داده نمی شود. این کار به آن جهت است که در صورتی که مورد امنیتی پیش آید که پرداخت آن از طریق ارز دیجیتال انجام شده است، بتوان با استفاده از آدرس کیف پول به هویت شخص پشت ماجرا پی برد. در واقع اگر شما انسان درست کاری هستید می توانید بدون هیچ نگرانی این مرحله را پشت سر گذاشته و فعالیت خود را در زمینه ارز های دیجیتال آغاز کنید.

 

 

لزوم بهره مندی از آموزش صرافی ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال بسیار پیشرفته بوده و امکانات بسیار فراوانی را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. شما در صورتی که آموزش های لازم را در استفاده از صرافی ارز های دیجیتال فرا نگیرید، نمی توانید از این امکانات فراوان استفاده کنید و در این صورت از بسیاری افراد عقب افتاده و نمی توانید مانند افراد حرفه ای از این سیستم کسب درآمد داشته باشید. در آموزش بایننس و یا هر صرافی ارز دیجیتال دیگری به شما گفته می شود تا چگونه از این امکانات به طور کامل و به خوبی به جهت دریافت بیشترین میزان سود خود استفاده کنید. 

باید بدانید که صرافی ارز های دیجیتال را می توان مهم ترین مفهوم و سیستم در استفاده از ارز های دیجیتال معرفی کرد. شما با استفاده از صرافی ارز های دیجیتال تقریبا می توانید هر  نیازی که در ارتباط با ارز های دیجیتال دارید را بر طرف نمایید. به همین دلیل بسیار مهم است تا به طور کامل با این صرافی ها و نحوه کارکرد با آن ها آشنا باشید. پس از این که آموزش های کامل را در این زمینه پشت سر گذاشتید می توانید با خیالی آسوده به ترید و و ارز دیجیتال بپردازید و از فعالیت خود نهایت لذت را ببرید.


مجله علمی آموزشی گلدآموز صرافی ,دیجیتال ,استفاده ,هویت ,توانید ,نمایید ,احراز هویت ,سیستم احراز ,وجود دارد ,صرافی بایننس ,حساب کاربری ,صورت ناشناس انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ خبری سهند معماری , دکوراسیون داخلی آروند فرهنگ سازی در دانشگاه شناختن دشمن